Despre apă și dorințe

Nimic nu poate fi mai dezagreabil decât ploia într-o lună de iarnă, iar dimieața de astăzi exact asta ne-a oferit. A existat totuși și o parte pozitivă: e vacanță și traficul a fost lejer. Din acest motiv însă, semafoarele inteligente din oraș și-au dat seama că voi ajuge prea repede la bizz și am stat la culoarea roșie la 6 din cele 8 semafoare de pe bulevardul Păcurari.

Atmosfera bacoviană a speriat parte din invitați și din membri (unii din ei chiar au fugit din țară: concediu plăcut Ana! distracție maximă Daniel!).

Cei prezenți însă la întâlnirea bizz.club de astăzi s-au bucurat de o atmosferă caldă, familială. Singurul lucru care ar fi putut completa perfect atmosfera ar fi fost un șemineu.

Prezentarea Spotlight de astăzi a aparținut colegei noastre Camelia Dinu care a a reușit, o dată cu prezentarea companiei sale: Arpedia, să ne conșientizeze de importanța apei curate pentru sănătatea noastră.

Am aflat la ce pericole se expun cei care folosesc apă din surse proprii (puțuri și fântâni), dar mai important ce soluții au la dispoziție pentru a avea totuși apă de calitate.

Camelia a reuși să demonteze și mitul conform căruia aparatele / instalațiile care ne permit să bem și să utilizăm apă curată ar fi scumpe. Un calcul matematic simplu a demonstrat că nu e deloc așa, asta fără să luăm în calcul beneficiile pentru sănătate. Dacă vreți să vă convinge-ți stabiliți o întâlnire cu Camelia!

Partea a doua a întâlnirii a aparținut subsemnatului și a vizat să provoace o dezbatere pe tema nevoilor și a dorințelor. Am încercat cu toții să găsim răspunsuri la întrebarea ”ce vor clienții?”. Dorin a punctat perfect faptul că subiectul este uriaș și că probabil am avea nevoi de multe zile să discutăm această temă, fără a ajunge în mod necesar la o concluzie. Scopul momentului de inspirație de astăzi a fost însă acela de ne face să ne gândim la ce vor oamenii și cum ar trebui să ne poziționăm produsele și/sau serviciile în acest context.

Nu în ultimul rând a fost apreciată următoarea constatare: oamenii visează (au dorințe, planuri de viitor, nevoi non-urgente) în imagini și emoții; în acest context de ce le prezentăm funcționalități atunci când avem produse / servicii care le-ar putea îndeplini visurile?

Săptămâna viitoare avem un invitat special. Rămâi aproape de bizz.club Iași!