De la Costume cu ATITUDINE la marketing și vânzări

Ne-am jucat cu cifrele și întâlnirea 31 s-a desfășurat pe 13 august la Pleaida Boutique Hotel. Am schimbat temporar locația, iar într-un cadru de 5 stele am discutat despre Costumele cu ATITUDINE cu Ramona Cervenciuc și partea de marketing și vânzări cu Daniel Cioancă.

Ce trebuie să avem în vedere când achiziționăm un articol vestimentar?

  1. Modelul articolului vestimentar/
  2. Compoziția materialului.
  3. Pot să-l combin în cel puțin 5 ținute diferite?
  4. Cum integrez produsul în timp?

bizz club

Iată 4 aspecte interesante și extrem de utile de care să ții cont atunci când achiziționezi un articol vestimentar.

După ce ne-am îmbrăcat bine, prezentatabili și cu attudine pășim pe terenul vânzărilor și a marketingului. Daniel Cioancă, trainerul acestei întâlniri, ne-a vorbit despre colaborarea dintre cele 2. Am aflat de pildă că echipa de marketing este suport pentru cea de vânzări, iar împreună pot genera valoare adăugată, asta în ciuda rivalității aparente.

De asemenea, Daniel a propus un joc practic în urma căreia echipele trebuiau să genereze idei de promovare pentru Capra Noastră, producător local. Iată ideile:

Distribuirea produselor în magazine nișate

Clip plătit cu Mircea Bravo

Clip de promovare și degustări

Clip de promovare cu un personaj îmbrăcat în Capră Neagră care să ure folosind ”poreclele” pe care berea le are:

Ța, Ța, Ța căpriță Ța

Ieșeanca și vagablonda

Ură astăzi prin oraș

Ca să se știe că-I din Iași”

Parteneriate cu încălzitoare pe bază de gaz”.

Ne revedem săptâmâna viitoare!