Cum poți produce impact și să fii relevant în afacerea ta

Am ajuns la întâlnirea cu numărul 36 în clubul nostru de networking. Suntem perseverenți, ne trezim cu energie înainte de răsăritul soarelui și ne încărcăm cu și mai multă după întâlnirea propriu-zisă de la Andalu.

În această săptămână l-am avut ca invitat pe Dan Berinde, executive coach, iar la momentul SPOTLIGHT pe Constantin Isarie și firma sa, Studio-Up.

Iată câteva idei pe care le-a transmis Constantin Isarie despre importanța și relevanța video-ului pentru promvocarea oricărei companii.

  • Există o vorba care spune că o fotografie face cât o mie de cuvinte și este un lucru adevărat.
  • S-au făcut totuși niște studii care au arătat că un videoclip de 1 minut spune aproximativ 1,8 milioane de cuvinte!
  • 74 la sută dintre persoanele care au ocazia să vadă un produs în acțiune prin intermediul unui videoclip explicativ îl vor cumpăra.
  • Conform statisticilor, video-urile fără subtitrare sunt vizualizate în proporție de 66%, iar cele care au subtitrare în proporție de 91%

 

Schimbăm registrul și trecem de la video la coaching.

Despre coaching părerile sunt împărțite, cert este că dacă știi cum să folosești instrumentele sale în favoarea ta și a business-ului tău, rezultatele pot fi remarcabile.

Unul din instrumentele principale ale coachingului sunt întrebările. Dar nu orice fel de întrebări: întrebările care răscolesc, întrebările care conduc la răspunsuri aflate în interiorul tău, întrebări care provoacă introspecția, întrebări cu alte cuvinte, relevante și revelatoare.

Iată câteva interogații retorice pe care le-a adresat Dan Berinde care să te ajute să generezi impact în viața ta.

  • Când ați investit în voi? În ce și prin ce?”
  • ”Când a fost ultima dată când ați simțit că ceva v-a impactat?”
  • ”Întâi adresați-vă întrebarea: cum evoluez eu ca om, ca persoană?”
  • ”Care sunt elementele de sprijin pe care le am, pe ce îmi sprijin evoluția?”
  • ”Cum îți propui să generezi impac în business-ul tău?”
  • ”Cum transform compania ca să fie interesantă și vandabilă?
  • ”Dacă cei care conduc un business se plafonează și nu mai sunt dornici de dezvoltare, afacerea lor va funcționa la fel, în cel mai fericit caz.”

După momentele de instrospecție în care încerci prin întrebări să identifici ce poți face pentru a evolua atât tu, cât și compania vine momentul în care trebuie să implementezi diferite soluții.

Iată cum a ales Dan Berinde să producă impact atât pentru el, cât și pentru compania pe care o deține.

  • ” Vreau să desprind imaginea companiei de imaginea mea. Am mărit echipa la 10-12 persoane pe care le-am scos în față. Am coborât nivelului imaginii noastre contra noilor veniți și a imaginei companiei.
  • ”Mi-am resetat misiunea despre firmă și am răaspuns la întrebarea cum o fac vandabilă în 3 ani de zile, fără să vreau neapărat să o vând.
  • ”Regândirea modului de impact prin a-mi sprijini echipa să evolueze.”

Așadar, e bine să cauți permanent soluții, să te folosești de toate instrumentele pe care le ai la îndemână pentru a crește odată cu business-ul și să încerci să produci impact, devenind relevant prin acțiunile concrete pe care le faci.